حتماً تابه‌حال واژه‌ی برند را زیاد شنیده‌اید و اطلاعاتی از اهمیت آن در موفقیت کسب‌وکار دارید، اما آیا می‌دانستید که برند سازی فقط مختص به کسب‌وکارهای نوپا نیست و حتی کسانی هم که سال‌ها درس‌خوانده‌اند و کسب‌وکاری دارند برای موفقیت و ماندن در بازار باید وجه تمایزی داشته باشند. برندسازی شخصی در صنعت پزشکی امروزه در ایران خیلی دیرتر از انتظار در بین پزشکان بیان و اجراشده است. و هرچه زودتر برند خود را رشد دهیم آهن‌ربا قوی‌تری در بازار داریم.

دریافت فایل سمینار برند سازی و اطلاع از رویداد های آینده


هرچه شناخته شده تر باشید

کمتر رقابت میکنید

 

 

اگر به حوزه های مختلف نگاه کنیم،همیشه یک تفاوت محسوس در افرادی که در بالاترین سطح آن حوزه قرار دارند و اعتبار بیشتر و سرمایه های بیشتر از بازار هدف جذب میکنند، وجود دارد.و جالب اینجاست که به لحاظ تجربه،تحصیل و تخصص خیلی تفاوت بزرگی وجود ندارد. اما چرا یک عده توانستند بسته بندی بهتری نسبت به خدمات ما و شرایط کاری ما داشته باشند؟

پاسخ این سوال در حوزه ی برندسازی شخصی است.

اینکه آنها توانستند منخصص های خوبی باشند و ارزش های خوبی ایجاد کنند،قطعا در ارائه ی توانایی ها و دیده شدن تخصص،با برنامه ریزی عمل کردند.

برندسازی شخصی دیده شدن شما نیست،دیده شدن توانایی های شماست.

امروزه برای مردم مهم هست که پشت هر سازمانی چه کسی وجود دارد…

 

 

 

 

 

 

 

برند شما آن چیزی است که وقتی شما داخل اتاق نیستید، در مورد شما می‌گویند! برند شما مدرک تحصیلی شما نیست، برند شما تعداد اتاق عمل‌های شما نیست، برند شما اینکه کجا تحصیل کردید نیست. برند شما سبک‌رفتار و ارائه‌ی توانایی‌های شماست. و شما چه بخواهید و چه نخواهید برند هستید. ولی آیا برند خوب یا بد؟!

شاخص‌های برند خوب بودن:

          • آیا شما الگو هستید؟
          • آیا ادعاهای بی‌مورد نمی‌کنید؟
          • هواداران و یا مشتری‌های علاقه‌مند دارید؟
          • آیا درخواست عکس گرفتن با شما می‌کنند به‌عنوان یک برند و متخصص؟
          • آیا باافتخار شمارا معرفی می‌کنند؟
          • به شما اعتماد دارند و توصیه از شما دریافت میکنند؟

دریافت فایل سمینار برند سازی و اطلاع از رویداد های آینده