داروخانه دکتر گل‌افشان

گرید A

Dr. Gol Afshan Pharmacy

موقعیت: اصفهان - زرین‌شهر
متراژ: 250 مترمربع
زمان طراحی و اجرا: 1394
وضعیت: طراحی و اجرا توسط گروه معماران شهرآرا

رنگ‌بندی داروخانه:

بخش‌های مختلف داروخانه:

آرایشی بهداشتی، مادر و کودک، دارویی، نسخه‌پیچی، اتاق مشاوره، نشیمن، اتاق مدیریت

امتیاز دهی

هدف شهرآرا

تیم شهرآرا، پیش از شروع طراحی و اجرای دکوراسیون داروخانه، مشاوره‌های لازم را در اختیار شما می‌گذارد تا طی پروسه‌ی طراحی، همه چیز قابل پیش‌بینی باشد. هدف اصلی ما، طراحی فضایی مدرن و کاربردی است تا پرسنل و مراجعه‌کنندگان آسایش و رضایت بیشتری داشته باشند. کافی‌ست دکوراسیون داروخانه‌تان را به ما بسپارید و زمان و انرژی‌‌تان را برای رسیدگی به دیگر امور تأسیس یا بازسازی داروخانه‌تان اختصاص دهید. از صفر تا 100 طراحی و اجرای دکور داروخانه کنار شما خواهیم بود.

داروخانه دکتر گل افشان

چرا دکتر گل‌افشان شهرآرا را انتخاب کردند؟

زمان‌بندی دقیق در طراحی و اجرایی کردن طراحی دکوراسیون در کوتاه‌ترین زمان ممکن، علت انتخاب گروه معماران شهرآرا توسط دکتر گل‌افشان بود.

داروخانه دکتر گل افشان

جزئیات طراحی قسمت‌های مختلف داروخانه

در ادامه، بخش‌های مختلف طراحی داروخانه و نحوه اجرای آن بررسی خواهد شد:

مختصری از پروژه

در آخرین لحظات سال 1394 تیم طراحان گروه معماران شهرآرا، پروژه داروخانه دکتر گل‌افشان را شروع کردند و پس از چیزی حدود ۴۰ روز، طرح نهایی را به ‌پایان رساندند.
در اجرای دکوراسیون داروخانه دکتر گل‌افشان، تیم طراحی با ابتکار عملی که به خرج داد، توانست ۳ ستون از ۶ ستون داخل داروخانه را که باعث محدودیت فضا شده بود، در کانترهای کنار صندوق و قسمت ورود و خروج پرسنل به پشت کانترها پنهان نماید و سه ستون دیگر را هم در بخش انتظار مشتری جانمایی کند.

این ترفند باعث شد فضای کاری و محیط از نظر بصری بازتر شود و مشکل ستون‌هایی که کار را سخت کرده بود، در طراحی به خوبی مدیریت شود.

بعد از بررسی انجام شده در نقشه اصلی سازه، تصمیم گرفته شد سیستم تهویه هوا و سیستم گرمایشی و سرمایشی، در فضای 40 سانتی‌متری موجود در پشت سقف بسته شود تا زیبایی و کاربردی بودن فضا افزایش یابد.

به دلیل ابعاد زیاد این واحد تجاری، تصمیم گرفته شد بخش‌هایی از داروخانه به فضای تبلیغاتی تبدیل شود که هم از لحاظ زیبایی به چیدمان طراحی داخلی داروخانه کمک کند و هم از لحاظ بازاریابی و معرفی محصولات به مشتری مفید باشد.

داروخانه دکتر گل افشان

سایر بخش‌های داروخانه

در بخش روبه‌روی داروخانه سعی شده که با فاصله‌ای بسیار کم بخش دریافت نسخه، ثبت سیستم نسخه‌پیچی و تحویل دارو در نظر گرفته شود تا کارمندان داروخانه مسیر کوتاهی برای رسیدن به مکان‌های مورد نظر طی کنند و راندمان بیشتری داشته باشند.

داروخانه دکتر گل افشان

آرایشی و بهداشتی داروخانه

با توجه به توانمندی تیم طراحی برای معرفی محصولات لوازم آرایشی، در بخش ورودی سمت چپ، بخشی درنظر گرفته شد تا به مشتریان مشاوره تخصصی در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی ارائه شود.

در بخش شلف‌های دارویی و آرایشی نیز تصمیم گرفته شد تماماً به‌صورت یکنواخت و یک‌سایز باشد تا به فضای زیبای داروخانه با پوشش سفید یکدست کمک کند. در کانتر‌های دور سعی شده بیشترین نمایش از لحاظ زیباسازی اجناس و در دسترس بودن (احساس نزدیکی بصری) رعایت شود .

داروخانه دکتر گل افشان

گروه معماران شهرآرا متخصص در اجرای دکوراسیون داروخانه

دریافت مشاوره برای طراحی و اجرای انواع دکوراسیون مدرن داروخانه

با تکمیل فرم درخواست مشاوره ، کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

تصاویر طراحی و اجرا

ویدیو داروخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =


نمونه کارهای مشابه