داروخانه دکتر زردکوهی

Dr. Zardkohi Pharmacy
موقعیت: سیستان و بلوچستان
متراژ: 300 مترمربع
زمان طراحی و اجرا: زمستان 1400
وضعیت: طراحی و اجرا توسط گروه معماران شهرآرا

رنگ‌بندی داروخانه:

بخش‌های مختلف داروخانه:

نشیمن داروخانه، بخش مادر و کودک، بخش ورزشی، مدیریت داروخانه، اتاق مشاوره و…

امتیاز دهی

هدف شهرآرا

تیم شهرآرا، پیش از شروع طراحی و اجرای دکوراسیون داروخانه، مشاوره‌های لازم را در اختیار شما می‌گذارد تا طی پروسه‌ی طراحی، همه چیز قابل پیش‌بینی باشد. هدف اصلی ما، طراحی فضایی مدرن و کاربردی است تا پرسنل و مراجعه‌کنندگان آسایش و رضایت بیشتری داشته باشند. کافی‌ست دکوراسیون داروخانه‌تان را به ما بسپارید و زمان و انرژی‌‌تان را برای رسیدگی به دیگر امور تأسیس یا بازسازی داروخانه‌تان اختصاص دهید. از صفر تا 100 طراحی و اجرای دکور داروخانه کنار شما خواهیم بود.

داروخانه دکتر زردکوهی

چرا دکتر زردکوهی شهرآرا را انتخاب کردند؟

انجام یک دکور متفاوت در ایرانشهر، از اهداف دکتر زردکوهی بود تا بتوانند خدمات متفاوت و تجربه شیرینی برای همشهریان خود ایجاد کنند.

داروخانه دکتر زردکوهی
داروخانه دکتر زردکوهی

چالش‌های داروخانه

ارتباط فضایی بین بخش‌های مختلف داروخانه: از آن‌جا که داروخانه دکتر زردکوهی شامل طبقه همکف و نیم‌طبقه بود، ارتباط فضایی و اینکه هر بخـش در کدام قسمت باشد، مهم‌ترین چالش این پروژه محسوب می‌شد.

جزئیات طراحی قسمت‌های مختلف داروخانه

در ادامه، بخش‌های مختلف طراحی داروخانه و نحوه اجرای آن بررسی خواهد شد:

نشیمن داروخانه

جهت ترغیب مراجعین به خرید، ویترین‌های نمایشی روبه‌روی نشیمن طراحی شدند. ترکیب فلاورباکس با نشیمن، در جذابیت بصری و انتقال حس خوب به مراجعینی که در انتظارند، تاثیر زیادی دارد.

 

 

 

داروخانه دکتر زردکوهی

فضای بازی کودک

وجود فضای کودک مطمئن و مناسب داخل داروخانه، به خانواده‌ها امکان می‌دهد در طول مدت خرید، فرزندان خود را همراه داشته و نگرانی‌هایشان را کاهش دهند. این امر باعث ایجاد راحتی و ارتباط نزدیک‌تر بین خانواده و بیمار می‌شود.

داروخانه دکتر زردکوهی

اتاق مشاوره داروخانه

به‌دلیل نزدیک بودن اتاق مشاوره، بخش دارویی و نشیمن به فضای بازی کودک، والدین موقع دریافت مشاوره، دریافت نسخه و یـا حتی در زمان انتظار، می‌توانند مراقب فرزندان خود باشند.

داروخانه دکتر زردکوهی

تصاویر طراحی و اجرا

ویدیو داروخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 11 =


نمونه کارهای مشابه