داروخانه دکتر دلگرم

Dr. Delgarm Pharmacy
موقعیت: کرمان - زرند
متراژ: 110 مترمربع
زمان طراحی و اجرا: 30 روز
وضعیت: طراحی و اجرا توسط گروه معماران شهرآرا
رنگ‌بندی داروخانه:
بخش‌های مختلف داروخانه:

آرایشی بهداشتی، مکمل ورزشی، مادر و کودک، دارویی، نسخه‌پیچی، اتاق مشاوره، نشیمن، اتاق مدیریت

5/5 – (1 امتیاز)

هدف شهرآرا

تیم شهرآرا، پیش از شروع طراحی و اجرای دکوراسیون داروخانه، مشاوره‌های لازم را در اختیار شما می‌گذارد تا طی پروسه‌ی طراحی، همه چیز قابل پیش‌بینی باشد. هدف اصلی ما، طراحی فضایی مدرن و کاربردی است تا پرسنل و مراجعه‌کنندگان آسایش و رضایت بیشتری داشته باشند. کافی‌ست دکوراسیون داروخانه‌تان را به ما بسپارید و زمان و انرژی‌‌تان را برای رسیدگی به دیگر امور تأسیس یا بازسازی داروخانه‌تان اختصاص دهید. از صفر تا 100 طراحی و اجرای دکور داروخانه کنار شما خواهیم بود.

داروخانه دکتر دلگرم

چرا دکتر دلگرم شهرآرا را انتخاب کردند؟

دکتر دلگرم از بهترین کارفرمایانی بودند که گروه معماران شهرآرا افتخار همکاری با ایشان را داشت. ایشان در ابتدا تردید داشتند و نگران هزینه‌ها بودند. راه‌حل ما برای این موضوع، برنامه‌ریزی بر اساس بودجه کارفرما بود. طراحی مطابق با سلیقه دکتر و استانداردهای لازم پیش رفت و پس از طراحی، قیمت نهایی اجرای دکوراسیون داروخانه برآورد شد. با ارائه مشاوره در ردیف‌های فاکتور و پیشنهادات مختلف در متریال، هزینه‌های اجرا به بودجه کارفرما نزدیک شد و پرداخت هم به‌صورت اقساطی محاسبه گشت.

به گفته دکتر دلگرم، از دلایل انتخاب گروه معماران شهرآرا، پشتیبانی، پیگیری و نظم ما در پاسخگویی بود. برای حل چالش‌های  پروژه، دکور و قفسه‌های پرتابل طراحی و اجرا شد؛ قفسه‌هایی که در حمل‌ونقل از اصفهان به زرند، به صورت کامل ساخته شده باشند و ایستایی لازم را داشته باشند. همچنین ستون‌ها داخل قفسه‌ها قرار داده شد و دو ستون در قفسه‌های جداکننده‌ی بخش انبار و فروشگاه و دو ستون در قفسه‌های انبار قرار گرفت.

داروخانه دکتر دلگرم
داروخانه دکتر دلگرم

چالش‌های داروخانه

  • استیجاری بودن فضا
  • ستون‌ها (اجازه تخریب وجود نداشت)
  • بودجه محدود با توجه به وسعت متراژ فضا

جزئیات طراحی قسمت‌های مختلف داروخانه

در ادامه، بخش‌های مختلف طراحی داروخانه و نحوه اجرای آن بررسی خواهد شد:

رنگ‌بندی داروخانه

در رنگ‌بندی دکوراسیون داروخانه، از رنگ چوب، سفید و سبز آبی استفاده شد؛ رنگ‌هایی که باعث جریان حس آرامش و جذابیت بیشتر می‌شدند. البته باید گفت انتخاب رنگ، بسته به سلیقه و درخواست کارفرما (داروساز) است. در مورد انتخاب رنگ نهایی، با دکتر دلگرم گفتگو شد و نحوه‌ی استفاده اصولی از این رنگ‌ها توضیح داده شد.

 

 

داروخانه دکتر دلگرم

مسئول فنی داروخانه

برای مراجعین بخش مشاوره (مسئول فنی)، صندلی تعبیه شد. جهت ارائه بهتر، به ارتفاع میز این بخش، توجه شد تا هم برای مسئول فنی و هم برای مراجعه‌کننده مناسب باشد تا هنگام گفتگو، احساس راحتی بیشتری کنند.

داروخانه دکتر دلگرم

نشیمن داروخانه

برای مراجعه‌کنندگان، فضای کافی در نظر گرفته شد تا مانع تجمع آن‌ها در یک نقطه شود. رِگال و ویترین‌های بخش آرایشی و بهداشتی، برای گذاشتن وسایلی طراحی شد که بهتر است در دید مشتری باشند. از آن‌جا که این بخش روبه‌روی نشیمن قرار دارد، باعث جلب توجه بیشتر می‌شود. ویترین مقابل کانتر، برای جدا کردن بخش آرایشی بهداشتی و صندوق نیز کاربرد دارد.

داروخانه دکتر دلگرم

تصاویر طراحی و اجرا

ویدیو داروخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =


نمونه کارهای مشابه