طراحی و اجرای دکور داروخانه

فرقی نمی‌کند کجای ایران هستید! برای طراحی دکوراسیون داروخانه در تهران، شیراز، اصفهان و هر شهر و استان دیگری، می‌توانید به مجموعه شهرآرا اعتماد کنید. همچنین می‌توانید برای بهره‌مندی از خدمات مشاوره و اطلاع از تمامی نکات مورد نیاز و قیمت‌های طراحی و اجرای دکوراسیون داروخانه، با کارشناسان مجرب شهرآرا تماس بگیرید.

در ویدیو به طور کامل به سوالات شما درباره زمان طراحی، اجرای دکوراسیون داروخانه و هزینه‌های اجرای آن پاسخ داده شده است. با تماشای این ویدیو می‌توانید دیدِ خوبی نسبت به شیوه کار گروه معماران شهرآرا به دست آورید.

زمان نصب دکور داروخانه + نمونه کارها

برای اجرای دکور داروخانه در شهرهای مختلف، گروه نصب شهرآرا به محل پروژه اعزام می‌شوند و در فاصله‌ی 3 تا 8 روز، بسته به متراژ ملک، امور نصب زمان می‌برد.

گروه معماران شهرآرا در طول فعالیت خود، بیش از 60 پروژه طراحی و اجرای دکوراسیون داروخانه را در 30 شهر انجام داده که می‌توانید با دانلود فایل کامل نمونه‌کارها، با کیفیت طراحی و اجرای مجموعه شهرآرا بیشتر آشنا شوید.

هزینه طراحی و اجرای دکور داروخانه مدرن

قیمت طراحی داروخانه مدرن بر اساس پارامترهای مختلف تعیین می‌شود. پارامترهای مهم در هزینه دکوراسیون داروخانه، متراژ فضا و نوع متریالی است که در اجرای معماری داخلی داروخانه استفاده می‌شود. هرچه متراژ بزرگ‌تر باشد، بالطبع به مصالح بیشتری نیاز است. مصالح دکور داروخانه، می‌تواند MDF، شیشه یا چوب و… باشد. پس تا قبل از تایید نهایی طراحی و مشخص شدن متریال، نمی‌توانیم به صورت دقیق قیمت دکوراسیون داروخانه را مشخص کنیم.

پروژه‌های دکوراسیون داخلی داروخانه گروه معماران شهرآرا

با کلیک روی نام هر داروخانه، می‌توانید جرئیات بیشتری درباره‌ی آن مشاهده کنید.

بررسی وضعیت داروخانه

با تکمیل فرم درخواست مشاوره، از مشاوره و پیشنهادات ما برخوردار خواهید شد.

درخواست طراحی داروخانه

تماس با ما

 جهت دریافت مشاوره طراحی و اجرای دکوراسیون داروخانه، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

برآورد هزینه سریع (2614 699 0913)

درخواست مشاوره

با تکمیل فرم درخواست مشاوره، کارشناسان ما  با شما تماس خواهند گرفت.

فرم مشاوره رایگان

طراحی پیشخوان داروخانه

مهم‌ترین قسمت در داروخانه، پیشخوان آن است. طراحی پیشخوان یا کانتر باید به صورتی باشد تا با طراحی کلی داروخانه از لحاظ ظاهر و رنگ هماهنگی و تناسب داشته باشد. علاوه بر این باید به صورت اصولی، کاربردی و بر اساس ابعاد استاندارد باشد تا پرسنل داروخانه و مراجعین راحت باشند. مهم‌ترین نکته در طراحی کانتر داروخانه، در نظر گرفتن نیاز کارفرما و ارائه مشاوره‌های لازم است.

طراحی و اجرای دکور داروخانه مدرن

طراحی و اجرای دکور داروخانه مدرن

برای طراحی دکور داروخانه، باید قسمت کانتر و ارتباط با مشتری که شامل کامپیوتر، تلفن و قسمت انتظار است، از بخش تحویل دارو توسط داروساز جدا در نظر گرفته شود. در این شرایط، کارمندان بهتر می‌توانند با مشتری ارتباط برقرار کنند و نسخه آن‌ها را مورد بررسی قرار دهند. پس در این شرایط، میزان اشتباهات و حواس‌پرتی به حداقل رسیده و بدون تأخیر و تداخل فعالیت‌ها می‌توان دارو را در اختیار مراجعه‌کننده قرار داد.

داروخانه یکی از مکان‌هایی است که بدون شک تمام انسان‌ها با هر قومیتی به آن مراجعه می‌کنند؛ چون تمامی مردم به دارو و وسایل بهداشتی نیاز پیدا خواهند کرد و برای تهیه باید به داروخانه مراجعه کنند. اما نکتهٔ مهم این است که با وارد شدن به داروخانه چه چیزی بیشتر جلب‌توجه می‌کند؟ شلوغی زیاد؟ تمیز بودن فضا؟ رفتار پرسنل داروخانه؟ طراحی داروخانه یا دکوراسیون داروخانه؟ معروف شدن و افزایش فروش و سود داروخانه و به عبارتی برند شدن، جلب کردن نظر مشتری‌ها و تشویق آن‌ها به خرید، باید با روشی صحیح انجام شود. به همین علت روش‌های تبلیغاتی و بازاریابی باید با تبحر خاصی انجام شود. 

گروه معماران شهرآرا با استفاده از تیم متخصص و حرفه‌ای در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون داروخانه، توانسته پروژه‌های بسیاری از طراحی و دیزاین داروخانه‌های بزرگ و مطرح را در شهر اصفهان و دیگر شهرها اجرا کند. برای بهره‌مندی از خدمات مشاوره در زمینه طراحی دکور داروخانه با کارشناسان مجرب شهرآرا تماس بگیرید.

وجه تمایز گروه معماران شهرآرا
وجه تمایز گروه شهرآرا

ارزش‌هایی که با طراحی و چیدمان اصولی در داروخانه شکل می‌گیرد

جذب بیشتر مشتری

با ایجاد دکوراسیون لوکس داروخانه و یک ظاهر مناسب، افراد بیشتر با توان خرید بالاتر شما را انتخاب می‌کنند. وقتی شما محیط خوبی فراهم کنید و محصولات برند و باکیفیتی برای فروش داشته باشید، قطعاً گزینه اول انتخاب افراد خواهید بود. دقیقاً موردی که ما بعد از بازسازی داروخانه‌ها از داروسازان می‌شنویم، افزایش فروش حداقل سه برابری بوده است!  

ایجاد آرامش

داروخانه محیطی پرتنش است. کمتر پیش می‌آید کسی بدون مشکل جسمی و روحی وارد داروخانه شود. با طراحی و دیزاین داخلی داروخانه به شیوه‌ای منحصربه‌فرد و زیبا، می‌توانیم دقایقی مراجعه‌کننده‌ها را از بیماری دور کنیم و بهبودی و حس خوب را منتقل نماییم.  

استفاده بهینه از فضا

مشکل همیشگی داروخانه‌ها، کمبود فضا برای دپو محصولات، عدم توجه به جایگاه مسئول فنی و شلوغی و نامنظمی محصولات است. با درنظرگرفتن تمامی استانداردها و توجه به اینکه هیچ فضای پرتی در طراحی داروخانه نباید باشد، باید از فضا حداکثر استفاده را برد. با طراحی و دیزاین داروخانه به صورت اصولی، هیچ‌وقت با کمبود فضا مواجه نخواهید شد!  

کارایی محیط داروخانه

با درنظرگرفتن اولویت‌های داروساز و استانداردها در محیط کار، می‌توان چیدمان قفسه‌ها، کانترها، فضای مشتری و محل کار پرسنل را به نحوی در طراحی دیزاین داروخانه لحاظ کرد که محیطی با کارایی بالا، زیبا و مدرن، با دسترسی مناسب و راحت، با توجه به تعدد مراجعه‌کنندگان ایجاد شود.

هزینه بازسازی چقدر است؟

یک نسخه را نمی‌شود برای همه پیچید! قیمت یک پروژه بازسازی و طراحی داروخانه به موارد زیادی، مثل: متراژ فضا، متریال، نیازهای کارفرما، نوساز یا فرسوده بودن ملک (اگر فرسوده باشد، مواردی مثل: کف، سقف، نورپردازی، دیوارها و… باید بازسازی شوند) و… بستگی دارد. در نهایت تا طراحی اولیه انجام نشود، امکان برآورد دقیق قیمت نیست! در قدم اول، از فضای داروخانه برای ما عکس و فیلم ارسال کنید.

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

دکوراسیون داروخانه مدرن

فضای هر داروخانه متفاوت است و نوع طراحی که برای یک دیزاین داروخانه مدرن مورد استفاده قرار می‌گیرد، بستگی به متراژ داروخانه نیز دارد.

شما می‌توانید از طریق تکمیل فرم درخواست رزرو و مشاوره، از راهنمایی و مشاوره کارشناسان ما بهره ببرید.

رنگ و نورپردازی در طراحی دکور داروخانه

نورپردازی در دیزاین داخلی داروخانه بسیار مهم است. نورپردازی اگر مناسب و به‌اندازه باشد، در جلب‌توجه مشتری بسیار مؤثر است. مشتری بهتر می‌تواند محصول موردنیاز خود را انتخاب و خریداری کند. اگر مشتری تجربه خوبی در خرید از شما داشته باشد، مجدداً به داروخانه شما مراجعه می‌کند.

در طراحی دکوراسیون داخلی داروخانه باید از رنگ‌های روشن و خنثی استفاده کنید تا حس تمیزی به مشتری القا شود. رنگ سفید، آبی، سبز و کرم، گزینه‌های مناسبی هستند. انتخاب یکی از این سه رنگ به عنوان رنگ اصلی و ترکیب آن با رنگ‌های دیگر، به زیبایی و جذابیت کار در طراحی دیزاین داروخانه اضافه می‌کند.

فرم بررسی وضعیت

همان‌طور که هیچ پزشکی پیش از آنکه بیمار خود را معاینه کند نسخه‌ای برای او نمی‌نویسد یا به تعبیری از نسخه‌های آماده برای بیماران خود استفاده نمی‌کند، گروه معماران شهرآرا نیز برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر، فرم‌هایی طراحی کرده‌ که با توجه به خواسته و نیاز شما و محیطی که در آن قراردارید، بهترین طرح پیشنهادی را به شما ارائه خواهد داد. پیش از اینکه ما مجری کار شما باشیم، به شما مشاوره می‌دهیم تا بهترین نتیجه را دریافت کنید. لطفا فرم مربوطه را تکمیل نموده و دکمه ارسال را بزنید.

درخواست مشاوره                     درخواست طراحی آنلاین

زیبایی و نظم در دکوراسیون داروخانه، با افزایش فروش و راندمان داروخانه ارتباط مستقیم دارد. اما بعد از آن، شما به عنوان صاحب یک کسب‌وکار معتبر، باید به دنبال روش‌هایی برای معرفی بیشتر و به ذهن‌سپاری مخاطبان خود باشید. مخاطبان آنلاین و حضوری‌تان باید به راحتی شما را به یاد آورند. این امر از طریق برندسازی اتفاق می‌افتد و اولین مرحله‌ی آن، طراحی لوگو مناسب با داروخانه‌ی شما است. طراحی لوگو داروخانه و هویت بصری از خدماتی است که شما می‌توانید درباره آن از مشاوران گروه شهرآرا کمک بگیرید.

[html5_video id=14683]

دو عامل مهم در جذب مراجعه‌کنندگان برای داروخانه‌ها: محل قرارگیری داروخانه و طراحی داخلی داروخانه است. جای پرسنل، محل انتظار مراجعه‌کننده، نوع چیدمان، رنگ و طرح، همگی از عواملی است که در جذب افراد مؤثر هستند و این امکانات با طراحی درست و استاندارد میسر می‌شود.

معمولاً برای اجرای پروژه‌ها به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌شود که در کمترین زمان ممکن نیاز به تعطیلی داروخانه باشد. اجرا به‌صورت فازبندی شده و در روزهای تعطیل انجام می‌شود؛ اما در کل، تعطیلات نوروز، تعطیلات خرداد، تابستان و ماه رمضان، بهترین زمان برای انجام این کار است. به طور کلی برای اجرای دکور داروخانه در تعطیلات، نیاز به 2 ماه برنامه‌ریزی است.

همه چیز با طراحی درست و اصولی امکان‌پذیر است. با طراحی فکر شده می‌توان بهترین بهره‌وری را در فضاهای کوچک ایجاد کرد.

در تیم طراحی به مواردی از این‌ دست توجه می‌شود؛ معمولاً در داروخانه‌ها، سعی می‌کنیم با توجه‌ به تنوع در بسته‌بندی داروها که خود رنگ‌آمیزی دارد، رنگ غالب را سفید در نظر گرفته که هم تأثیر در بزرگ‌تر به نظر رسیدن فضا داشته باشد و هم بی‌نظمی ایجاد نکند؛ البته متریال و رنگی که برای پرسنل یکنواختی ایجاد نکند نیز در نظر گرفته می‌شود. توجه به نورپردازی نیز از دیگر عوامل مهم در این امر است که به بهترین نحو انجام می‌شود.

از آنجایی که در مجموعه شهرآرا، پروژه‌ها به صورت طراحی و اجرا انجام می‌شوند (طراحی بدون اجرا انجام نمی‌شود)، برای ثبت پروژه و رزرو زمان اجرا، پیش‌پرداخت دریافت می‌گردد.

هیچ محدودیتی در اجرای دکوراسیون داروخانه وجود ندارد. ما تا به حال در 30 شهر تجربه‌ی اجرا داشته‌ایم و برای کم شدن خطا، تمام روندها را چندین بار چک می‌کنیم.