اولین سمینار برند سازی شخصی در صنعت پزشکی


داستان برگزاری سمینار :



با توجه به ارتباط زیادی که با پزشکان و انجمن داروسازان داشتیم، متوجه موضوعی شدیم که بیشترین اهمیت را در کشورهای سطح بالای جهان دارد و در ایران کمتر موردتوجه قرارگرفته، پس تصمیم گرفتیم با همکاری کسانی که دانش و تجربه‌ی بیشتری دارند مثل دانشگاه عتیق به تحلیل موضوع "خود "بپردازیم. بله خود! برند سازی خود یا بهتر است بگوییم برند سازی شخصی، موردی است که در کشور،مخصوصاً در جامعه‌ی پزشکی به‌صورت تخصصی کمتر اطلاعاتی وجود دارد، زیرا همه این تصور رادارند که اگر درس بخوانیم پزشک می‌شویم و آرزوی اکثر کودکان این است که دکتر شوند! درصورتی‌که مدرک گرفتن تازه شروع کار است و خیلی از افراد نمی‌دانند برای شروع کار چه‌کاری انجام دهند که اصولی باشد و یا اگر شروع کردند چگونه ادامه دهند که از موقعیت خود راضی باشند و بتوانند ارزش بیشتری برای شغل خود ایجاد کنند.



شاید بسیار از مراجعه‌کنندگان یا اطرافیان شنیده‌اید که فلان دکتر اصلاً کار بلد نیست، در صورتی که ممکن است آن شخص در کارش متخصص باشد ولی چون با برند خود آشنا نیست و برند سازی شخصی انجام نداده است، نتوانسته خود را به بهترین نحو به مراجعه‌کننده اثبات کند و این برای کسانی که سال‌های زیادی مشغول درس خواندن بودند اصلاً خوشایند نیست و بدتر آن است که شرایط اقتصادی کشور هم در اوضاعشان تأثیر بگذارند و تنها راه بقای خود را فرار از کشور و سرزمین خود بدانند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تجربیات مختلفی را که در ارائه‌ی خدمات به پزشکان کسب کردیم و نیازهای اصلی و مهمی را که شناسایی کردیم در اختیارتان قرار دهیم، با عنوان برند سازی شخصی در صنعت پزشکی.


موضوعات تجربی سمینار


تفاوت برندسازی و ادعا
دایره برتری برندسازی شخصی
ابزارها و وسایل در برندسازی شخصی
تکنیک و مدل های برندسازی شخصی
جایگاه یابی برندشخصی

چرا باید شرکت کنم؟

مسیر تعالی و پیشرفت برای پزشکان جاده‌ی بی‌پایان است، که پیمودن آن، افزایش کیفیت خدمات، رضایت بیماران و درنهایت خشنودی پروردگار را به همراه خواهد داشت، بدون تردید موفقیت در این مسیر، بدون توانمندسازی خود امکان‌پذیر نیست. و یکی از راه‌های توانمندی در حرفه‌ی خود ایجاد ارتباط مؤثر با مراجعه‌کنندگان و کارکنان است. چراکه جهان بر پایه‌ی ارتباط است. شما در این دوره که اولین دوره‌ی اختصاصی مربوط به پزشکان در راستای بهبود عملکرد است، می درزمینه مدیریت ارتباط با بیمار، برند سازی شخصی، استراتژی رقابتی و... اطلاعات کسب کنید. و اما درنهایت شما باید به دنبال چرایی و انگیزه‌ی خود برای شرکت در این سمینار بخصوص داشته باشید، آیا به نظرتان زمان آن نرسیده است که تغییری درروند کاری خود ایجاد کنید و تسلیم شرایط کنونی که در صنف پزشکان هم بی تأثیر نبوده نشوید؟

  • تخصص من باید همراه با تغییرات روز دنیا در ارتباطات پیش برود.
  • از هر فرصتی برای یادگیری و موفقیت در حرفه‌ام استقبال می‌کنم.
  • می‌خواهم جزء پزشکان موفق شهر و کشورم باشم.
  • تخصص من زمانی کارآمدتر است که تبدیل به یک برند شوم.
  • می‌خواهم فضای رقابتی در حرفه‌ام را شناسایی کنم

اگر شرکت نکنم چه اتفاقی می‌افتد؟

اگر شرکت نکنید می‌توانم بگویم هیچ اتفاقی نمی‌افتد و این هیچ اتفاقی یعنی اینکه شما عقب هستید، موفقیت اجاره کردنی است و نه خریدنی! و شما هرروز باید بهای آن را بپردازید، درست است که سال‌های زیادی را وقف درس و مطالعه کردید ولی این تنها بهای مدرکی است که گرفته‌اید!

شما هم می‌توانید با ادامه دادن روند قبلی خود پیش روید و مانند خیلی از پزشکان که از وضعیت خود و حرفه‌شان ناراضی هستند باشید و یا می‌توانید اطلاعات خود را همراه با تخصص به‌روز کنید....

سوالات احتمالی

1آیا از این سمینار، صوتی در آینده تهیه می‌شود که بتوانیم از آن استفاده کنیم؟
تجربه ثابت کرده است بیشتر افراد فایل‌های زیادی در سیستم خوددارند که هیچ‌وقت فرصتی برای آن ندارند. مگر آنکه قبلاً زمان برای آن فایل گذاشته باشند و برای درک بیشتر به سراغ آن بروند.
2چه کسانی در این سمینار شرکت میکنند؟
پزشکانی که در حال حاضر مشغول به فعالیت هستند و تمایل به رشد برند شخصی خوددارند، فارغ‌التحصیلان پزشکی که در ابتدای راه هستند.
3آیا ممکن است این سمینار تکرار شود؟
این اولین سمیناری است که به‌صورت تخصصی برای پزشکان برگزار می‌شود،حتماً از سمینارها و دوره‌های مختلفی که در مورد برند سازی و اهمیت برند در صنف‌های مختلف برگزار می‌شود،شنیده‌اید و یا حتی شرکت کرده‌اید و نتیجه‌ای که مختص حیطه‌ی کاری شما باشد را دریافت نکرده‌اید، این سمینار می‌تواند کمک شایانی دربرند سازی تخصصی شما باشد. و برنامه ای برای تکرار مجدد آن در اصفهان نداریم و ممکن است در آینده در شهرهای دیگر برگزار شود. پس از فرصت استفاده کنید!

رزومه استاد دوره:

حسین طاهری، مربی و مدرس این دوره است که تجربه های شخصی و دیگر سازمانهای تبلیغاتی را ارائه خواهد نمود. او تاکنون ۴۰ نفر از برترین های جهان در حوزه تبلیغات ، بازاریابی و برند را به ایران دعوت کرده است و ضمن برگزاری همایش های آموزشی و مشاوره های خصوصی ، همکاری نزدیکی در جهت انتقال و واردات این دانش تخصصی به کشور با متخصصان صاحب نام جهان دارد، که از جمله می توان به باب پریتچارد، مرد بازاریابی جهان، ریچارد دنی ، اسطوره فروش قرن از نگاه نشریه تایم، مایکل لندر ، رئیس آکادمی بازاریابی اروپا و بسیاری از صاحبنظران دیگر اشاره نمود.

او همچنین مدیرعامل آژانس تبلیغاتی ۱۲۸ و عضو شورای سیاست گذاری سایت ibazaryabi.com یکی از سایت های پربازدید و معتبر در حوزه بازاریابی در ایران است و تجربه مشاوره به بیش از ۳۰۰ شرکت فعال صنعتی و تجاری کشور را در طول ۱۴ سال سابقه فعالیت حرفه ای، در کارنامه خود دارد. وی تاکنون مدیر اجرایی و دبیر علمی بیش از۲۳ کنفرانس مطرح تخصصی و بین المللی در ایران است و به عنوان کارشناس بازاریابی و تبلیغات در رادیو اقتصاد به طرح موضوعات و پاسخ به سوالات علاقمندان به موضوعات فوق می پردازد.

جهت حضور در سمینار فرم زیر تکمیل نمائید